سبد خرید شما خالی است!

ریکاوری عکس های پاک شده

ریکاوری عکس های پاک شده

 

در این مقاله از فروشگاه بزرگ موبایل استقلال می خواهیم به ریکاوری عکسهای پاک شده بپردازیم.

بارها پیش آمده است که کاربران به اشتباه عکسی را از گوشی خود پاک کرده اند و قصد برگرداندن عکس پاک شده را دارند. به نظر شما بعد از پاک شدن عکس از روی گوشی چگونه عکس های پاک شده را ریکاوری کنیم ؟

ما در ادامه به شما چندین را جهت برگرداندن عکسهای پاک شده از حافظه داخلی موبایل را معرفی می کنیم و با استفاده از آنها میتوانید عکس هایی که از روی گوشی خود پاک کرده اید را دوباره به حافظه داخلی گوشی برگردانید و دیگر نگران پاک شدن عکس های خود نباشید.

پاک شدن عکس از روی گوشی می تواند دلایل مختلفی مانند ویروس ها و بدافزارها ، ضربه و آسیب دیدن گوشی یا مموری کارت ، خطای انسانی ، فرمت نشدن گوشی و یا تنظیمات کارخانه باشد. دیگر نگران پاک شدن عکس های خود از روی گوشی نباشید زیرا در ادامه به شما روش ریکاوری عکس های پاک شده را آموزش می دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ریکاوری عکس های پاک شده

ریکاوری عکس های پاک شده


 

بعد از پاک شدن عکس چه کنیم؟

 

اولین کاری که بعد از پاک شدن عکس خود از روی گوشی باید انجام دهید این است که بلافاصله دیگر به گوشی خود کاری انجام ندهید و تمامی کارهای خود را متوقف کنید چون در صورت کار با گوشی ممکن است داده های جدیدی را مانند عکس و یا فیلم وارد گوشی کنید که این عکس ها و فیلم ها بر روی داده های حذف شده رونویسی شوند که در این صورت بازگردانی اطلاعات شما کاری دشوار تر از قبل می شود پس در ابتدا هر کاری که با گوشی خود دارید را متوقف کنید.

در مرحله بعد شما باید دیتای تلفن همراه و یا شبکه وای فای خود را در صورت روشن بودند خاموش کنید زیرا همانطور که می‌دانید برخی از نرم افزارها به گونه ای عمل میکنند که اینترنت شما را مصرف کرده و با استفاده از آن به دانلود عکس و یا فیلم ها می پردازد که آنها هم بلافاصله بعد از دانلود شدن بر روی دستگاه شما ذخیره می شوند. و باز هم ممکن است فایل های دانلود شده بر روی فایل های پاک شده رونویسی شوند و عکس های شما ریکاوری نشود.

و در آخر هم شروع به دانلود یکی از نرم افزارهای قدرتمند ای که در پایین به شما جهت ریکاوری عکسهای پاک شده معرفی کردیم را دانلود کنید نحوه بازیابی عکسهای پاک شده روی گوشی اندروید خود بپردازید.

 


 

برنامه ریکاوری عکس Android Photo Recovery

 

ریکاوری عکس های پاک شده

ریکاوری عکس های پاک شده

اولین برنامه ای که جهت ریکاوری عکسهای پاک شده به شما قرار است معرفی کنیم برنامه Android Photo Recovery است. این برنامه یکی از بهترین و محبوبترین نرم افزارها است که امتیاز بسیار بالایی نیز دارد و بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته شده است. شما می توانید با استفاده از برنامه اندروید فوتو ریکاوری به بازیابی عکسهای حذف شده از روی گوشی های اندرویدی خود بپردازید.

این برنامه به خوبی فایل هایی که عکس های شما از روی آنها پاک شده است را اسکن میکند و بدون هیچ مشکلی و با خیالی کاملاً آسوده آنها را بازیابی می کند پس قدم اول دانلود برنامه Android Photo Recovery است.

بعد از دانلود این برنامه آن را باز کرده و سپس روی گزینه Data Recovery بزنید  این نرم‌افزار انواع داده هایی را که پشتیبانی می کند برای شما به نمایش می‌گذارد.

در ادامه در پنجره ای که انواع داده ها را به شما نشان می دهد شما باید بنا بر خواسته های خود آنها را انتخاب کنید. ( اگر گوشی شما روت شده باشد نرم افزار دو گزینه را به شما نشان می دهد ؛ اسکن کردن فایل های حذف شده و اسکن کردن تمام فایل ها . اگر اسکن کردن تمام فایل ها را بزنید از آنجایی که این برنامه باید تمامی قسمت های گوشی و فایل های شما را اسکن کند پس طبیعی است که مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید )

بعد از انتخاب باید بر روی دکمه Next کلیک کنید تلفن شما شناسایی شود اکنون دستگاه شما را برای نجات داده های از دست رفته اسکن میکند که این کار ممکن است چند دقیقه برای شما زمان ببرد.

در مرحله آخر زمانی که این برنامه اسکن را تمام کرد می توانید گزینه پیش نمایش را انتخاب کنید و به انتخاب خود داده هایی که می خواهید ریکاوری شوند را انتخاب کنید و بعد از انتخاب روی Recovery بزنید تا این داده ها برمیگرده دستگاه شما ذخیره شوند.

 


 

برنامه ریکاوری عکس Google Photos

 

ریکاوری عکس های پاک شده

ریکاوری عکس های پاک شده

دومین برنامه‌ای که قصد داریم در مقاله ریکاوری عکس های پاک شده به شما معرفی کنیم برنامه Google Photos است. برنامه های بسیاری وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها فایل های پاک شده خود را ریکاوری کنید اما این برنامه امتحان های خود را پس داده است و کاملاً هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و معمولاً به نیاز بسیاری از افراد پاسخ داده است و کار آنها را حل کرده است.

اگر گوشی سامسونگ دارید قبل از ریکاوری عکسهای حذف شده از روی گوشی اندروید با استفاده از حساب Google Photos و یا Gmail باید آن را همگام سازی کنید. ( عکس هایی که از روی گوشی شما حذف میشوند به مدت ۶۰ روز در سطل پاک شده های Google Photos باقی می‌ماند پس می توانید در مدت زمان ۶۰ روز ( دوماه ) عکس هایی که از روی گوشی شما پاک شده اند را برگردانید.

خب در ابتدا باید برنامه Google Photos راه دانلود و آن را باز کرده و سپس بر روی منوی همبرگری ( سه خط ) کلیک کنید.

بر روی صفحه ای که از سمت چپ به راست برای شما باز می شود باید روی گزینه سوم ( Trash ) ضربه بزنید و حالا تمامی فایل های حذف شده را در این قسمت مشاهده می کنید.

در قدم آخر هر کدام از فایل هایی که حذف کردید را می خواهید فقط کافیست روی فلش کوچکی که بر روی آن وجود دارد کلیک کنید تا عکس ها را بازیابی کنید.

 


 

برنامه ریکاوری عکس Disk Digger

Disk Digger

Disk Digger

سومین برنامه های ریکاوری عکس های پاک شده که می خواهیم به شما معرفی کنیم برنامه Disk Digger است. شما ابتدا باید این برنامه را دانلود کرده و سپس آن را نصب کنید و بر روی آیکون آن کلیک کنید تا برنامه باز شود.

در صفحه ای که روبه روی شماست گزینه های Basic Scan و Full Scan را مشاهده می‌کنید که می توانید از گزینه Full Scan استفاده کنید.

در قدم بعدی شما باید حافظه داخلی گوشی خود را انتخاب کرده و بعد نوع فرمت عکس خود را جستجو کنید.

بعد از گذشت مدت زمانی که برنامه شروع به اسکن می کند به شما کند این تصاویر از عکس هایی که پاک شده را نشان می دهد. شما با فیلتر کردن برخی از عکسهای ریکاوری شده میتوانید در قسمت تنظیمات بر اساس حجم و تاریخی که عکس ها را گرفته اید آن را تغییر دهید.

بعد از پیدا کردن عکس های پاک شده آنها را انتخاب و سپس روی ریکاوری یا بازیابی کلیک کنید حالا میتوانید مسیر ذخیره سازی آنها را انتخاب کنید فرقی نمیکند میخواهید آنها را روی یک برنامه خاص ذخیره کنید یا مستقیماً درون پوشه حافظه داخلی خود قرار دهید.

ما در این مقاله به شما ۳ روش ریکاوری عکسهای پاک شده را آموزش دادیم اگر با این روشها برای زمانی که شما هم رست برگرداندن عکس های حذف شده از روی گوشی خود را دارید به کمک شما آمد خوشحال می شویم که نظر خود را برای ما بنویسید.