سبد خرید شما خالی است!

بهترین بازی های ماشینی گوشی

بهترین بازی های ماشینی گوشی

 

اگر شما هم قصد دانلود بازی های ماشینی گوشی را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با چندین بازی ماشینی گوشی آنلاین و آفلاین شما را آشنا کنیم.

بازی های ماشینی همیشه جز پرطرفدار ها بوده اند و یکی از اولین سبک هایی که با قدرت وارد دنیای گیم شد همین سبک ماشین سواری بود که رفته رفته پیشرفت های چشمگیری را در این سری از بازی ها مشاهده کردیم. بازی های ماشین گوشی بسیار زیاد و متفاوت هستند که بعضی از آنها مسابقه ای و برخی دیگر حالت آموزشی دارند که بیشتر سرگرم کننده هستند.

از آنجایی که بسیاری از گیمر ها با گران شدن قیمت کنسول بازی به سمت گوشی آمده اند شرکت های بسیار زیادی بازی مخصوص گوشی را ارائه می دهند. از آنجایی که طرفدار سبک ماشینی زیاد است موبایل استقلال تصمیم گرفت تا چند تا از بهترین بازی های ماشینی گوشی را به شما معرفی کند.

 


 

بازی Asphalt 9

 

اولین بازی ماشینی که می خواهیم به شما معرفی کنیم بازی آسفالت نوع می باشد. اگر شما هم یکی از طرفداران بازی های ماشینی باشید قطعاً با سری بازی های آسفالت آشنایی دارید. یکی از بهترین مجموعه های بازی ماشینی آنلاین می باشد. این بازی توسط شرکت معروف Gameloft تولید شده است و در نسخه های بسیار زیادی به کاربران ارائه داده شده است که آخرین نسخه از سری بازی های آسفالت بازی ماشینی آسفالت نو می باشد.

شما در این بازی می توانید انواع ماشین ها مانند پورشه ، لامبورگینی ، فراری و … را تجربه کنید و یک لذت ماشین سواری خوبی را تجربه کنید. این بازی دارای گرافیک خارق العاده و صداگذاری بسیار حرفه ای است که گیمر ها را ترغیب به انجام این بازی می کند.

 


 

بازی Hill Climb Racing 2

 

با جرئت یکی از سرگرم کننده ترین و پرطرفدار ترین بازی ماشین را میتوان Hill Climb Racing نام برد. شما در این بازی انواع ماشین های فانتزی جالب و حتی موتور را می توانید سوار شوید و با تجربه رانندگی بالا در شرایط مختلف باید خودتان را سالم به مقصد برسانید. مقصد هایی که باید در این بازی ماشینی طی کنید شما را با چالش های بسیار زیادی روبرو خواهد کرد. این بازی طبق قوانین فیزیک و نیوتن ساخته شده است که باید بسیار با احتیاط برانید تا واژگون نشوید. یکی از برتری های این بازی ماشینی این است که یک اجرای بسیار خوب حتی در گوشی های میان رده و متوسط را دارد.

 


 

بازی F1 Mobile Racing

 

طرفداران سری مسابقات ماشین فرمول یک قطعاً با تجربه بازی F1 Mobile Racing میتواند یک حس خوبی را به آن ها منتقل کند. این بازی کاملا رایگان به کاربران عرضه شده و جز بازی های ماشین آنلاین محسوب می شود. این بازی توسط سازندگان بازی Gride To Sport ساخته شده است که میتوانید ماشین های فرمول یک خودتان را از پایه شروع به ساختن کنید و آنها را شخصی سازی کنید و به یکی از تیم های فرمول یک به پیوندید و بعد از آن می توانید در مسابقات شرکت کرده و با رقیبان خود به مسابقه بپردازید.

این بازی در گوگل پلی امتیاز ۳.۸ قدر پلتفرم استور امتیاز ۴.۵ را به خود اختصاص داده است.

 


 

بازی Horizon Chase

 

یکی دیگر از بازی های ماشین برای موبایل بازی Horizon Chase است. این بازی در سال ۲۰۱۵ یکی از محبوب ترین بازی های ماشین مسابقه ای شد و نظر کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرد. این بازی از سبک Retro الهام گرفته شده است قابلیت و ویژگی های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانید انواع ماشین ها ، موسیقی ها و همچنین موارد بسیاری دیگر را میتوانید تغیر دهید.

شما میتوانید این بازی را با استفاده از کنترلر هایی که در بازار موجود است تجربه کنید و بسیار راحت تر است دیگران در مسابقات پیروز شوید. اگر قصد دانلود بازی ماشین را دارید قطعا به Horizon Chase فکر کنید. راستی در قسمت چند نفره آنلاین این بازی یک سیستم تابلوی امتیازات وجود دارد که می توانید تمامی امتیازات شما و دوستانتان را در آن مشاهده کنید. این بازی در اپ استور امتیاز ۴.۴ و در گوگل پلی امتیاز ۴.۶ را به خود اختصاص داده است. شما می توانید این بازی را هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین تجربه کنید.

 


 

بازی Need For Speed : No Limits

 

یکی از بهترین بازی های ماشین اندروید در سال ۲۰۲۱ بازی ماشینی Need For Speed No Limits است. شما در این بازی می توانید سرعت بی حد و مرز را کاملاً لمس کنید و با تمام توان خود پا روی پدال بگذارید. کمتر کسی است که با بازی های ماشینی نید فور اسپید خاطره نداشته باشد.

شما می توانید ماشین هایی که انتخاب می کنید را کاملاً شخصی سازی کنید و آنها را اسپرت کنید. لذت ویراژ دادن در کوچه پس کوچه های شهر را در بازی آنلاین ماشینی Need For Speed No Limits تجربه کنید.